Labels

Sunday, January 30, 2011

santan santan sembelit

heloo, first skali aku nk gelak jap
HAHAHA,
ok dah, nk tau tk ape kenemengena title dgn post ni
tkde, haha, yeayyy
tahniah, bodoh seh, ni la akibat terlebih minum susu wktu baby dulu2
so kali ni aku nk cite sikit pasal keanehan yg berlaku ptg semalam

JENG JENG JENG
*wuuu wuuuuuu
seram tk?
haha :DD
sbnarnya ptg tadi tkpasal2 mk aku ajak g kluar
die cakap nk jalan2 jap, so jangan leceh
aku pn ikot je la,
rupenye teman mk aku g kip mart beli telur
adoooi, bengang power of 2 aku
then mk aku cakap *nk beli ape2 tk?*
aku pn cakap la mcm ni * abg nk phone2 , beras 5 guni, baju 7 helai, teh tarik kurang manis 1*
HAHAHA
tkpasal2 kene sepak kt situ je,
lepas adegan sepak menyepak brakhir
mk aku dgn suka relanya offer utk blanje aku beg
ohh yeahh ahaaaaa
ye la, aku g skola dgn beg koyak sane sini dh macam budak tkde rumah dh
then aku pilih beg colour merah,  MANTOL SEHH
haha, so so so happy
thanks ibu
ok tu je kot nk tulis kali ni
byebyeee

No comments:

Post a Comment