Labels

Saturday, January 29, 2011

kami dan add math

helo2 semua, aku nk cite sikit ape kene mengena tajuk ni dgn post kali ni
sbnarnye, cite die mcm ni
cikgu add math skola aku pregnent,
so die cuti brsalin la 3 bulan,
peeeh, parah siot, memang bengap la aku
dh la tkde ckgu lain nk ganti ajar,
hampehh punya skola
haha
*sedang beremosi

nk dijadikn kisah yg lebih pendek
nisha n juju dgn suka relanya nk ajar aku
*woot woot
so hari tu aku n nisha pegi la rumah juju utuk study
TETAPI
jengjengjeng
juju tkde , die g kluar, so aku dgn gmok pn tunggu la juju tu kt rmah die
kalau sekejap tkpe, ni dekat 1 jam aku tunggu

juju dh balik,
study study study
kiteorg g lepak kt playground
bestttttt gila, dh lape tk lepak dgn dieorg
haha, ni je aku nk cite,
ape ape je kn, ok
ni ade sikit gmbar dgn dieorg








No comments:

Post a Comment