Labels

Thursday, March 3, 2011

santan dan exam!

helooo semuaa, ape cite korang, haha, agal lama tak update blog ni
haha, exam mood la katakan,
ceeeeeeh, poyo lebih, study tak jugak
minggu ni aku ade exam, start rabu sampai jumaat,
haha, rabak tak rabak,

tadi exam fizik , biology, add math
exam fizik, macam hape je, separuh je aku jawab, lagi separuh tak tau
haha, lantak la, paper macam celaka,
biology pulak, boleh la, kalau stakat lulus tu mybe, haha
tak study langsung, memang la besttt,
add math pulak , huuuh , takpayah cerita, buat sakit jiwa
kalau tadi fizik macam celaka, ni add math macam neraka, hahahaha
bala bala,ape nk jadi
kalau tadi fizik jawab separuh je, ni add math jawab 2 soalan je,
fuuuuh, keluar result, bangga mak aku,
nasib baik la aku dikelilingi orang2 yg bijak
*kalau korang baca, jangan perasan lebih, nk sejukkan hati je
memang best la, cikgu suruh senyap, kita boleh nyanyi lagi kt belakang,
hahahaha, macam setan,
ok la, ni je kot aku nk tulis,
otak dah stuck, nk restart
haha, wish me luck,
chowww

No comments:

Post a Comment